Dynamic blog


Kom meer te weten over Dynamic Webdesign en onze manier van werken via onze Dynamic Blog.

Iedereen die surft op het internet kan uw website of webshop 7/7 en 24/24 bezoeken. Een klant kan dus op elk moment met bepaalde vragen zitten over eender welk onderwerp op uw website. Het kan dat hij of zij graag snel een antwoord wil en niet wil wachten op een reactie via e-mail of niet onmiddellijk geneigd is om naar de telefoon te grijpen. Denk daarom na om een live chat applicatie te installeren op uw website of webshop, waarbij u de klant het gevoel geeft dat hij niet alleen is maar dat u onmiddellijk voor hem klaar staat. Dit creëert extra vertrouwen en geeft u de mogelijkheid om snel in te spelen op dringende vragen van bezoekers.

Persoonlijke en efficiënte service

Telefonisch contact is een prima manier om bezoekerste helpen, maar vaak is het erg kostbaar en kan de service medewerker maar één iemand tegelijk helpen. Via e-mail reageren is te weinig on-demand. Met een live chat applicatie daarentegen kan u verschillende klanten tegelijkertijd bedienen en kan u meestal ook zien op welke pagina zij zich bevinden. Wanneer er geen service medewerker online is, kan de bezoeker nog steeds een boodschap nalaten, zodat die de volgende morgen kan worden opgepikt.

De juiste module kiezen

Er zijn verschillende aanbieders van chat modules op de markt. Maak uw keuze aan de hand van volgende vragen:

  • Is de software beschikbaar in mijn taal?
  • Wat zijn de kosten per service medewerker?
  • Kan ik gemakkelijk met verschillende service medewerkers op het platform werken?
  • Is de aanbieder betrouwbaar?
  • Is de software eenvoudig te installeren?

Op onze website hebben wij een live chat module geïnstalleerd. Hebt u een vraag voor ons? Aarzel dan niet deze module te gebruiken voor een snel antwoord!

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen doen?

Contacteer ons +32 498 27 10 99

Dynamic Webdesign

heeft een nieuwe naam

 

dw3 invoice

 

Ga naar de nieuwe dw3 website

 

https://dw3.be